Annie in de grote stad

26 april 2013 - Horssen, Nederland

Het duurt nog heel eventjes, maar straks ga ik toch echt voor 3 maanden naar London.   Dat lijkt misschien niet ver weg, maar het is voor mij een hele stap!

Want zoals mijn klasgenoten al vaker duidelijk hadden gemaakt, was ik een boerinneke, een meisje van het platteland, en was ik een beetje een angsthaas. En deze buitenlandse stage noemde ze al vaker 'Annie naar de grote stad', ookal werd die titel altijd toegepast wanneer we ergens naartoe gingen. En ergens hebben ze daar wel gelijk in. Naast de vakanties met mijn familie, een kort stedentripje met mama, en een vakantie met mijn vrienden ben ik nooit al te ver van huis geweest. Het prettigst voel ik me in Maas en Waal, en natuurlijk in Den Bosch. Maar laten we eerlijk wezen, Den Bosch is net een groot dorp. Als ik naar Amsterdam ging om wat voor een reden dan ook voelde ik me nooit helemaal op mijn gemak. En ik ben er nogsteeds van overtuigd dat ik daar niet wil wonen!!

Op 7 mei (als het goed is....) vertrek ik met de trein vanuit Brussel naar London, om daar mijn buitenlandse stage te gaan lopen. Dit is een vast onderdeel van mijn studie en na een eindeloze zoektocht had ook ik eindelijk een stageplek gevonden. Het bedrijf waar ik de komende tijd stage ga lopen heet E5Bakehouse. Een ambachtelijke bakker/lunchroom. Op deze site zal ik zo nu en dan een verhaal en foto's achterlaten zodat jullie mij kunnen volgen.

Groetjes (nu nog) vanuit Horssen

1. Luuk:
    26 april 2013
    Houdoe!
  2. Stephanie:
    7 mei 2013
    Hee Anne,
    Ik zal je verhalen in de gaten houden en ze ook allemaal lezen!
    Heel veel plezier in Londen! Super leuk daar :-)
    xxx
    Stephanie